handel złomem metali


szlachetnych
rzadkich
kolorowych
Masz pytanie? Zadzwoń:

+48 17 77 88 108


lub skorzystaj z
formularza kontaktowego

Aktualności:

Otrzymaliśmy Certyfikat "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta" od producenta systemu CRM7

3 Marca 2014r

Wiemy jak trudno zarządzać w obecnych czasach relacjami z klientami a tym bardziej przy bardzo złożonych i długotrwałych procesach biznesowych które są na rynku B2B oraz B2C.

 

Związku iż nasza firma od początku działalności miała wpisane w swojej strategii biznesowej skierowanie swoich działań „na klienta” poczyniliśmy działania zmierzające ku jeszcze lepszemu zarządzaniu relacjami z klientami wprowadzając zaawanasowany system CRM (Customer Relationship Management) w naszej firmie kilka miesięcy temu.

 

Dzięki zintegrowanemu systemowi CRM udało się w naszej firmie zautomatyzować pewne procesy biznesowe jak również zdecydowanie efektywniej zarządzać obecną bazą klientów co już przyniosło zdecydowany wzrost zadowolenia z jakości obsługi w śród naszych klientów.

Dodatkowo system CRM zdecydowanie ułatwił planowanie oraz wykonywanie różnych akcji marketingowych co jeszcze bardzie przełożyło się na lepszy kontakt z naszymi klientami.

 

Dlatego też wzięliśmy udział w wykonaniu wew. audytu badającego wykorzystanie aplikacji CRM do inicjacji, podtrzymywania i ulepszania kontaktu z Klientami który to wykonała firma More7 Polska.

 

Efektem końcowym tego audytu było otrzymanie przez naszą firmę prestiżowego certyfikatu „Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta” od producenta systemu CRM7.

Co tylko potwierdziło iż nasza firma jest ukierunkowana na klienta i że wdrożenie systemu CRM jeszcze bardziej tą strategię wzmocniło.


Należy podkreślić iż nasza firma dzięki otrzymaniu tego certyfikatu znalazła się w gronie takich firm jak Raben, Fakro, Getin Leasing, JASFBG oraz Rexroth Bosh Group które również ten certyfikat otrzymały.

 

Poniżej certyfikat:

„Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta” od producenta systemu CRM7